Regulamin ZWROTU I REKLAMACJI TOWARÓW

Od 1 września 2018 r zwroty niereklamacyjne za towary zakupione w Salonie Eleganza w Katowicach dokonywane będą wyłącznie na KARTĘ PODARUNKOWĄ 

REGULAMIN ZWROTU I REKLAMACJI TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SALONIE ELEGANZA W KATOWICACH

ZWROT TOWARÓW PELNOWARTOŚCIOWYCH

1.       Zwrot towarów pełnowartościowych odbywa się wyłącznie na Kartę Podarunkową gdzie zostanie przelana kwota należna za zwrot zakupionego towaru. Karta Podarunkowa od momentu doładowania jest ważna przez jeden rok.

2.       Szczegóły dotyczące korzystania z  Karty Podarunkowej reguluje Regulamin Karty Podarunkowej Salon Eleganza PSS Społem Katowice.

3.       Zwrot towarów pełnowartościowych może być dokonywany wyłącznie na podstawie paragonu lub faktury VAT w terminie 14 dni od daty zakupu.

4.       Klienci mogą dokonywać zwrotu pełnowartościowych artykułów zakupionych w Salonie Eleganza w Katowicach za wyjątkiem następujących artykułów;

a)      Doładowanie telefonów komórkowych

b)      Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe

c)       Nakrycia głowy

d)      Towary przecenione

e)      Metraż

5.       Zwrotu towarów pełnowartościowych dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:

a)      Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT

b)      Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym

c)       Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania

d)      Zwracany towar jest kompletny

e)      Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)

6.       Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu przelaną na Kartę Podarunkową, którą będzie mógł zrealizować w ciągu jednego roku od momentu doładowania.

7.       Salon Eleganza w Katowicach zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.

 

REKLAMACJE TOWARÓW NIEPELNOWARTOŚCIOWYCH

1.       Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w Salonie Eleganza w Katowicach.

2.       Salon Eleganza w Katowicach ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie Cywilnym.

 

POBIERZ REGULAMIN

 


 

Regulamin zwrotów, i reklamacji towarów zakupionych w sklepach Społem Katowice

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 2 stycznia 2018r. Regulamin nie dotyczy Salonu Mody Eleganza przy ul. Mickiewicza 4 w Katowicach.

Zwrot towarów pełnowartościowych

  1. Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od daty zakupu.
  2. Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych artykułów w sklepie Społem Katowice, w którym dokonali zakupu danego towaru za wyjątkiem następujących artykułów:
    1. Wszystkie artykuły spożywcze
    2. Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
    3. Alkohol i papierosy
    4. Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
    5. Kosmetyki i chemia gospodarcza
    6. Parafarmacutyki
    7. Książki oraz czasopisma
    8. Doładowania telefonów komórkowych
    9. Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
  3. Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
    1. Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT
    2. Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym
    3. Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania
    4. Zwracany towar jest kompletny
    5. Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)
  4. Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu.
    Społem Katowice zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.

Reklamacje towarów niepełnowartościowych

  1. Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sieci Społem Katowice w sklepie w którym dokonali zakupu danego towaru.
  2. Społem Katowice ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
  3. Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być składane na podstawie dowodu zakupu.
  4. Klient zostanie powiadomiony w ciągu 14 dni o sposobie rozpatrzenia jego roszczeń w przypadku kiedy reklamacja nie jest rozpatrzona z jego żądaniami
  5. Klient ma prawo reklamowania towaru w ciągu 2 lat od daty zakupu.
  6. Towary żywnościowe paczkowane (niezależnie czy są oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia, czy nie) – można reklamować w terminie 3 dni od otwarcia opakowania. Jednocześnie towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.
  7. Towary żywnościowe sprzedawane luzem, odmierzone w miejscu zakupu – można reklamować w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru.
  8. Po przekroczeniu terminów wskazanych w punkcie 5-7 żądania kupującego stają się bezzasadne.

POBIERZ REGULAMIN