Regulamin programu lojalnościowego „Uśmiechnięte zakupy”
Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w organizowanym przez Powszechną Spółdzielnię Spożywców „Społem” w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul. Rynek 12, 40-954 Katowice, NIP: 6340134518, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000049222 programie lojalnościowym pod nazwą „ Uśmiechnięte zakupy” skierowanym do Klientów sklepów zrzeszonych w programie Uśmiechnięte Zakupy.
Regulamin zawiera warunki uczestnictwa w Programie, które Uczestnik akceptuje poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na Formularzu zgłoszeniowym.
DEFINICJE:
- ORGANIZATOR oznacza podmiot organizujący Program, którym jest Powszechna Spółdzielnia Spożywców „Społem” w Katowicach z siedzibą przy ul. Rynek 12, 40-954 Katowice, NIP: 6340134518, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000049222;
- REGULAMIN PROGRAMU oznacza niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego który definiuje warunki i zasady udziału Uczestnika, Partnera i Organizatora w szczególności zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania Punktów oraz zasady wymiany Punktów na Nagrody;
- PROGRAM oznacza program lojalnościowy „Uśmiechnięte zakupy”;
- PARTNER inny podmiot prowadzący Placówki objęte Programem. Placówki Partnerów, w których prowadzony będzie Program lojalnościowy będą stosownie oznakowane;
- PLACÓWKA PARTNERA oznacza sklepy lub inne miejsca sprzedaży detalicznej Towarów lub Usług przez Partnera;
- TOWARY LUB USŁUGI oznaczają takie towary lub usługi, których nabycie, zgodnie z Regulaminem skutkuje naliczeniem Punktów;
- PUNKTY oznaczają naliczone na Konto Uczestnika jednostki (punkty) w związku z nabyciem przez Uczestnika Towarów lub Usług zgodnie z Regulaminem, które uprawniają Uczestnika do otrzymania Nagrody;
- PUNKTY DODATKOWE – punkty przyznawane dodatkowo, np. okresowo lub za wybrane formy aktywności zakupowej;
- UCZESTNIK pełnoletnia osoba fizyczna, która została zarejestrowana w Programie na podstawie Formularza rejestracyjnego złożonego zgodnie z Regulaminem i uprawniona jest do gromadzenia Punktów oraz wymiany Punktów na Nagrody;
- FORMULARZ REJESTRACYJNY formularz przystąpienia do Programu wg wzoru ustalonego przez Organizatora, który po wypełnieniu danych osobowych oraz złożeniu własnoręcznego czytelnego podpisu przez określoną osobę fizyczną, stanowi zgłoszenie uczestnictwa w Programie;
- KARTA oznacza kartę wydawaną Uczestnikowi zgodnie z Regulaminem, identyfikowaną przez numer umieszczony na Karcie (kod kreskowy), przeznaczoną do gromadzenia Punktów naliczanych na Konto Uczestnika w ramach Programu;
- KONTO UCZESTNIKA oznacza konto utworzone na dane (imię i nazwisko) Uczestnika zgodnie z Regulaminem. Do Konta Uczestnika przypisana jest Karta wydana Uczestnikowi.
- STAN KONTA oznacza aktualną liczbę ważnych punktów naliczonych Uczestnikowi na danym Koncie Uczestnika.
- REJESTRACJA – przypisanie numeru identyfikacyjnego danej Karty do danych osobowych Uczestnika.
- NAGRODA oznacza nagrodę w formie rzeczowej lub bonu wyszczególnioną na aktualnie obowiązującym Plakacie, która to Nagroda wydawana jest Uczestnikowi w zamian za zgromadzone Punkty.
- PLAKAT – oznacza aktualnie obowiązujący plakat określający listę Nagród oferowanych w Programie oraz liczbę Punktów, które są wymagane do zgromadzenia przez Uczestnika na Koncie Uczestnika w celu otrzymania Nagrody.
- BON – bon wydany przez organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia towarów w sklepach objętych programem.
- NAGRODA DODATKOWA – nagroda, która może być przyznana uczestnikowi przez organizatora w ramach dodatkowych promocji.
II. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU
- Warunkiem przystąpienia do Programu „Uśmiechnięte zakupy” jest wypełnienie w sposób kompletny, czytelny i zgodny z prawdą Formularza rejestracyjnego oraz złożenie go w Placówce Partnera lub Organizatora.
- Warunkiem przystąpienia do Programu jest ponadto dokonanie zakupów, jednorazowo za kwotę wynoszącą co najmniej 20 zł (dwadzieścia złotych) brutto.
- Uczestnik może przystąpić do Programu w dowolnym momencie jego trwania.
- Przed przystąpieniem do Programu Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Programu dostępnym wraz z Formularzem rejestracyjnym.
- Formularz Uczestnika zawiera dane niezbędne do rejestracji i udziału w Programie: imię i nazwisko, adres dla doręczeń (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość), datę urodzenia oraz własnoręczny podpis Uczestnika, a także inne dane, które Uczestnik może podać opcjonalnie, np. adres email, nr telefonu, płeć.
- Formularze rejestracyjne wypełnione nieczytelnie lub w sposób niekompletny nie będą rejestrowane.
- Uczestnikami Programu mogą stać się wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i adres dla doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym cudzoziemcy posiadający taki adres.
- Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w Programie, które Uczestnicy akceptują, przystępując do Programu.
- Karta klienta wydawana jest Uczestnikom Programu nieodpłatnie.
- Karta służy identyfikacji Uczestnika w Programie oraz rejestracji Punktów uzyskiwanych przez Uczestników. Każda Karta posiada numer przypisany konkretnemu Uczestnikowi.
- Karta klienta może być wydana wyłącznie przez kierownika sklepu, jego zastępcę lub wyznaczonego pracownika, po potwierdzeniu podpisem przyjęcia przez te osoby formularza rejestracyjnego od klienta,
- Karta jest ważna do odwołania, przez cały okres trwania Programu Uśmiechnięte Zakupy.
- Każdy Uczestnik może posiadać tylko jedną Kartę.
- Karta po spełnieniu wszystkich warunków określonych Regulaminami uprawnia Uczestnika do dokonywania wszelkich czynności przewidzianych niniejszym Regulaminem, a w szczególności do gromadzenia Punktów i wymiany Punktów na Nagrody lub Bony.
- Niedopuszczalne jest przenoszenie przez Uczestnika Punktów ze swojej Karty na Kartę innego Uczestnika.
- Karta może być używana wyłącznie przez Uczestnika, któremu została wydana.
- W przypadku powzięcia przez Organizatora wątpliwości co do prawidłowości korzystania przez Uczestnika z Karty, może być ona zatrzymana. W takim przypadku wykorzystanie karty podczas transakcji zostanie wstrzymane aż do wyjaśnienia wątpliwości.
- W przypadku uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży Karty należy o tym powiadomić pracowników Placówki Partnera, w której została zarejestrowana dana karta bądź Organizatora za pośrednictwem numerów telefonicznych podanych na stronie http://usmiechnietezakupy.pl/program-lojalnosciowy . W takim przypadku Karta, której zgłoszenie dotyczy, zostanie niezwłocznie zablokowana.
- W przypadku zniszczenia, zgubienia lub kradzieży zarejestrowanej Karty, możliwe jest odczytanie dotychczas zgromadzonych Punktów. Uczestnikowi zostanie wydana nowa Karta, do której przypisane zostaną zgromadzone Punkty. W okresie oczekiwania na nową Kartę Punkty nie są naliczane.
- Zasady wydania nowej Karty w przypadku określonym w pkt 2 są analogiczne, jak przy przystąpieniu do Programu.
- Posiadacz Karty gromadzi punkty poprzez zakup towarów w Placówkach Partnera lub Organizatora, uczestniczących w Programie.
- Punkty nie są przyznawane za zakup biletów komunikacji miejskiej, kart i doładowań telefonicznych oraz wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych z wyjątkiem piwa.
- Warunkiem naliczenia punktów na indywidualnym koncie Uczestnika jest okazanie Karty kasjerowi przed rozpoczęciem kasowania towarów, odczytanie kodu karty oraz zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym i dokonanie zapłaty.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że :
- w sklepach spożywczych oraz przemysłowych przyznawany jest 1 punkt za każde wydane 20zł;
- w Salonie Mody Eleganza przyznawane jest 7 punktów za każde wydane 140 zł.
- Każde 30 punktów zgromadzone na indywidualnym koncie Uczestnik może zamienić na Bon o wartości 10 zł wydawany (drukowany na terminalu) w dowolnie wybranym sklepie objętym Programem.
- Przyznanie punktów możliwe jest wyłącznie w chwili dokonania transakcji. Uczestnik jest zobowiązany do sprawdzenia na paragonie czy jego transakcja została zarejestrowana w systemie Programu. W tym celu na paragonie umieszczony zostanie numer Karty.
- Późniejszy zapis Punktów na podstawie paragonów lub innych dowodów dokonania transakcji nie jest możliwy.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Zgromadzone punkty zachowują ważność przez cały okres trwania Programu.
- Ilość zgromadzonych punktów na koncie Uczestnika może być sprawdzona po okazaniu karty w sklepie biorącym udział w programie lub za pośrednictwem strony internetowej http://usmiechnietezakupy.pl/program-lojalnosciowy
- Organizator zastrzega sobie prawo do odebrania przyznanych punktów w sytuacji zwrotu towaru lub anulowania płatności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania indywidualnego konta punktowego Uczestnika, w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że punkty na nim zgromadzone przyznane zostały niezgodnie z niniejszym regulaminem.
- Organizator ma wyłączne prawo ustalania, które towary lub usługi stanowią Towary lub Usługi objęte Programem.
- Punkty przyznawane są tylko pod warunkiem dokonania przez Uczestnika pełnej zapłaty za Towary lub Usługi wyłącznie w następujących sposobach: gotówką, bankową kartą płatniczą.
- Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Wszelkie zastrzeżenia co do ilości zgromadzonych Punktów (dodanych lub odjętych) Uczestnik zobowiązany jest zgłosić zgodnie z postanowieniami rozdziału VII. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie paragonu kasowego lub faktury potwierdzających dokonanie transakcji z użyciem Karty Uczestnika.
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na Nagrody lub Bony, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów.
- W celu wymiany punktów na Bony Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, winien zażądać wydrukowania bonu z terminala w dowolnym sklepie objętym Programem.
- Punkty gromadzone na koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- Po wydrukowaniu Bonu z konta Uczestnika zostanie automatycznie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
- Bon posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji bonów w danym sklepie, z wyłączeniem towarów i usług o których mowa w pkt. V ust. 2. Bony nie podlegają wymianie na pieniądze. Bon można wykorzystać wyłącznie przy dokonaniu zakupów na kwotę nie mniejszą, niż wartość bonu.
- W celu zrealizowania Bonu należy dokonać odczytu (sprawdzenia) Bonu na terminalu. Każdy Bon posiada unikatowy numer i kod kreskowy .
- Bon ważny jest wyłącznie w sklepach objętych Programem, przez okres 30 dni od daty jego wydruku.
- Reklamacje, co do przebiegu Programu mogą być zgłaszane w szczególności na adres Organizatora, w sklepach objętych Programem oraz telefonicznie za pośrednictwem numerów podanych na stronie http://usmiechnietezakupy.pl/program-lojalnosciowy
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia.
- Podstawą reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu potwierdzającego dokonanie reklamowanej transakcji.
- Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko Uczestnika,
- adres zamieszkania,
- opis zgłaszanych zastrzeżeń,
- dowód zakupu
- nr Karty,
- adres e-mail Uczestnika (fakultatywnie),
- nr telefonu kontaktowego Uczestnika (fakultatywnie)
- Program obowiązuje na czas nieokreślony.
- Program rozpoczyna się od ogłoszenia o jego rozpoczęciu. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie, za uprzednim zawiadomieniem Partnerów oraz Uczestników, ze skutkiem następującym po 1 miesiącu kalendarzowym od ogłoszenia zawieszenia lub zakończenia Programu.
- Uczestnik będzie powiadomiony o zawieszeniu lub zakończeniu Programu na aktualny adres e-mail, podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lub poprzez odpowiednią informację na stronie www.usmiechnietezakupy.pl
- Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów na Nagrody w terminie 30 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia przez Partnera o zawieszeniu lub zakończeniu Programu.
- Po upływie powyższego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody, a Partner nie będzie zobowiązany do wymiany na Nagrody Punktów niewykorzystanych przez Uczestnika, po upływie powyższego terminu.
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie, składając stosowne wypowiedzenie.
- Po rezygnacji z Programu Uczestnik może w terminie 30 dni dokonać wymiany punktów na Nagrody. Po upływie tego okresu wszystkie Punkty zostaną anulowane.
W przypadku istotnego naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu, Organizator uprawniony jest do wykluczenia Uczestnika z udziału w Programie. Wykluczenie z Programu powoduje utratę ważności Karty.
- Regulamin oraz lista sklepów, w których można dokonywać zakupów w ramach Programu dostępne są dla Uczestników w siedzibie Organizatora, w sklepach objętych Programem oraz na stronie http://usmiechnietezakupy.pl/program-lojalnosciowy
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, z następujących ważnych przyczyn i w zakresie wynikającymi z ważnej przyczyny uzasadniającej zmianę:
- zmiany przepisów prawa lub wydania przez uprawniony organ orzeczenia, wymagających odpowiedniej zmiany Regulaminu – w zakresie do tego niezbędnym;
- konieczności zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu i zapobiegania nadużyciom – w zakresie do tego niezbędnym;
- konieczności ochrony uzasadnionych interesów Uczestników – w zakresie do tego niezbędnym;
- wprowadzenia nowych lub rozszerzania istniejących funkcjonalności Programu – w zakresie do tego niezbędnym;
- możliwości zaoferowania klientom nowych warunków uczestnictwa – w zakresie do tego niezbędnym.
- Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie z miesięcznym wyprzedzeniem, zamieszczając informację na stronie http://usmiechnietezakupy.pl/program-lojalnosciowy